مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح شفافیت قوا را تایید کرد اتحادیه اروپا اقدامات محدودکننده علیه ایران را گسترش داد گردان‌های قدس پهپاد صهیونیستی را سرنگون کرد بن گویر: ساکنان غزه را به کشور‌های دیگر کوچ بدهید کامرون: حمله شهرک‌نشینان اسرائیلی به کاروان حامل کمک‌های امدادی به غزه وحشتناک است اژه‌ای: ملزم به استیفای حقوق آحاد جامعه هستیم انگلیس سفیر چین را احضار کرد بایدن: تعهد آمریکا به اسرائیل قاطع است تونل قسام به روی نظامیان صهیونیست منفجر شد پایان ماموریت کاردار ایران در لندن و تعیین سرپرست جدید ترکیه به پرونده شکایت از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه می‌پیوندد تمرکز امکانات میزبانی از زائران در گرو تعطیلی مشهد در روز ولادت امام رضا (ع) رئیس جمهور وارد مشهد شد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار خانواده شهدای فاطمیون با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی | آیت‌الله علم‌الهدی: لشکر فاطمیون، تابلوی عظمت شیعیان افغانستان است رئیس جمهور بر ارتقای بیش از پیش سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کرد احضار ۲ وزیر سابق درخصوص پرونده چای دبش و ۳ سال زندان برای وزیر سابق جهاد روایت رهبر معظم انقلاب از حفظ آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی | نگذاشتم قبر فردوسی را در توس خراب کنند! یحیی سریع: در صورت ورود زمینی آمریکا آماده نبرد هستیم آمریکا به توافق ایران و هند در چابهار واکنش نشان داد
سرخط خبرها

عوامل شهادت یک بسیجی در هامون دستگیر شدند + جزئیات

  • کد خبر: ۱۶۹۶۱۵
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
عوامل شهادت یک بسیجی در هامون دستگیر شدند + جزئیات
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات اطلاعاتی گسترده پلیس در دستگیری چهار نفر از عوامل اصلی باند اشرار مسلح که منجر به شهادت یک بسیجی شده بود در واکنش سریع ماموران انتظامی شهرستان هامون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: با انجام کار دقیق اطلاعاتی مشخص شد تیمی از اشرار مسلح با خودرو های پژو حامل مهمات جنگی به قصد ضربه زدن به امنیت و انجام عملیات خرابکارانه در سطح استان فعال شده‌اند.

وی افزود: از همان لحظات ابتدایی، تیم هایی متشکل از نیروهای اطلاعاتی، سپاه و انتظامی، رصد، تعقیب و مراقبت این تیم از اشرار مسلح را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اعضای این تیم مسلحانه که با خودرو پژو بدون پلاک در یکی از مناطق شهرستان هامون در حال تردد بودند متوجه حضور ماموران شده و درگیری مسلحانه آغاز و سپس به سمت روستاهای شهرستان هامون متواری می شوند.

وی افزود: در ادامه عملیات اشرار مسلح در یکی از روستاها محاصره و با آتش سنگین نیروهای امنیتی روبه رو شده که درجریان این درگیری ۲ نفر شرور مسلح به هلاکت می رسد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: در پاکسازی منطقه درگیری و در اقدام به موقع و کار اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی موفق شدند چهار نفر از عوامل مرتبط با این تیم اشرار مسلح کوردل شناسایی و در اقدامی هماهنگ و منسجم در واکنش سریع ماموران انتظامی شهرستان هامون در مناطق روستای اطراف هامون دستگیر می شوند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی انواع مهمات جنگی شامل نارنجک، فشنگ گرینوف، فشنگ کلاش و دیگر مهمات جنگی از این تیم مسلح گفت: دراین عملیات یکی از بسیجیان منطقه به نام اردشیر خطیبی به فیض شهادت نائل آمد و ۲ نفر دیگر از نیروهای بسیجی مجروح شده و به مراکز درمانی منتقل می شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بسیجی مدافع امنیت به مردم شهید پرور استان افزود: با توجه به دستگیری چهار نفر از اشرار مسلح این تیم تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->